Anulowanie

  1. Zaloguj się na konto klienta:

    • Wejdź na zakładkę Moje konto , na której złożyłeś zamówienie.
    • Zaloguj się, używając swojego loginu i hasła.
  2. Przejdź do sekcji „zamówienia”:

    • Po zalogowaniu, znajdź zakładkę  zamówień.
  3. Wybierz zamówienie, które chcesz anulować:

    • W liście zamówień znajdź to, które chcesz anulować i kliknij na nie, aby zobaczyć szczegóły.
  4. Sprawdź status zamówienia:

    • Upewnij się, że zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (np. wysłane lub przygotowane do wysyłki). Jeśli jest w trakcie realizacji, anulowanie może być niemożliwe.
  5. Kliknij opcję „Anuluj zamówienie”:

    • Jeśli jest taka możliwość, kliknij przycisk „Anuluj zamówienie” 
  6. Potwierdź anulowanie:

    • System może poprosić o potwierdzenie, że chcesz anulować zamówienie.
  7. Oczekuj potwierdzenia:

    • Po zakończeniu procesu anulowania powinieneś otrzymać potwierdzenie drogą mailową lub na koncie klienta.

W przypadku, gdy opcja anulowania nie jest dostępna (np. zamówienie zostało już wysłane), możesz skontaktować się z obsługą klienta, aby spróbować anulować lub zwrócić zamówienie po jego otrzymaniu.Kontakt z nami Kontakt@my-smell.pl