Anulowanie
-
Zaloguj się na konto klienta:
- Wejdź na zakładkę Moje konto , na której złożyłeś zamówienie.
- Zaloguj się, używając swojego loginu i hasła.
-
Przejdź do sekcji „zamówienia”:
- Po zalogowaniu, znajdź zakładkę zamówień.
-
Wybierz zamówienie, które chcesz anulować:
- W liście zamówień znajdź to, które chcesz anulować i kliknij na nie, aby zobaczyć szczegóły.
-
Sprawdź status zamówienia:
- Upewnij się, że zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (np. wysłane lub przygotowane do wysyłki). Jeśli jest w trakcie realizacji, anulowanie może być niemożliwe.
-
Kliknij opcję „Anuluj zamówienie”:
- Jeśli jest taka możliwość, kliknij przycisk „Anuluj zamówienie”
-
Potwierdź anulowanie:
- System może poprosić o potwierdzenie, że chcesz anulować zamówienie.
-
Oczekuj potwierdzenia:
- Po zakończeniu procesu anulowania powinieneś otrzymać potwierdzenie drogą mailową lub na koncie klienta.
W przypadku, gdy opcja anulowania nie jest dostępna (np. zamówienie zostało już wysłane), możesz skontaktować się z obsługą klienta, aby spróbować anulować lub zwrócić zamówienie po jego otrzymaniu.Kontakt z nami Kontakt@my-smell.pl