Polityka prywatności

Polityka prywatności
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Administratorem danych osobowych jest TOJS SP. Z O.O. ul. Pana Tadeusza 42 , 80-123
Gdańsk wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego, SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC
W GDAŃSKU , VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU
SĄDOWEGO, NIP: 5833290183,Kapitał zakładowy w kwocie 5,000 zł opłacony w całości, Regon: 369655554 , KRS 0000722197; zwana dalej
„Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą.
1.2. Dane osobowe Usługobiorcy (Klienta) są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie
danych osobowych z dnia 29sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 133, poz. 883 ze zm.),ustawą o
świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze
zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. (RODO).
1.2.1 W celu świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zawierania umów sprzedaży
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a i b) RODO.
1.2.2 Dla celów wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorem na
podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych
oraz z zakresu rachunkowości - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO
1.2.3 Dla celów analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
uzasadnionym interesem Administratora jest prowadzenie analizy wyników prowadzonej
działalności gospodarczej.
1.2.4 W celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na
ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami - podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
1.3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których
dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane
zgodnie z prawem; zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane
dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w
stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej
identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu
przetwarzania.
1.4. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające
się z dużej litery (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć
zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnego pod
adresem: 
Prywatności.

1.5 Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę/Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek
niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy
sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje odmową zawarcia tejże
umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi
Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu internetowego.
1.6. Podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy/Klienta jest konieczność
realizacji umowy, której Usługobiorca/Klient jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań
przed jej zawarciem.
2. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
2.1. Celem zbierania danych osobowych przez Administratora jest:
2.1.1. nawiązanie, ukształtowanie treści, zmiana, wykonanie lub rozwiązanie stosunku
umownego między Usługodawcą (Sprzedawcą) i Usługobiorcą (Klientem) polegającego na
świadczeniu Usług Elektronicznych poprzez Sklep Internetowy lub zawarciu i wykonaniu
Umowy Sprzedaży Produktów oraz ich dostarczenia do Klienta.
2.2. W przypadku Klientów, którzy korzystają z usług dostawy Produktu do Klienta
Administrator przekazuje zebrane dane osobowe Klientów w zakresie niezbędnym dla
dokonania dostawy wybranemu przewoźnikowi:
2.2.1. General Logistics Systems Poland Sp. z o.o., ul. Tęczowa 10, Głuchowo,62-052
Komorniki. KRS 0000005009, NIP: PL-785-15-61-831
2.2.2. Inpost SA, Malborska 130, 30-624 Kraków, KRS 0000536554
2.2.3. Poczta Polska S.A., ul.     Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, KRS
0000334972
2.2.4. Furgonetka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., ul. Inżynierska 8, 03-422
Warszawa, KRS 0000694708
2.2.5. INPOST EXPRESS SPÓŁKA Z O.O., ul. Malborska 130,30-624 KRAKÓW, KRS
0000543759
2.2.6. INPOST PACZKOMATY SP.Z O.O., ul ,KRS 0000418380
2.2.7. "RUCH" S.A, ul.Chłodna 52, 00-872 Warszawa; KRS 0000020446
2.3. W przypadku Klientów, którzy korzystają z płatności elektronicznych lub kartą płatniczą
Administrator przekazuje zebrane dane osobowe Klientów jedynie pośrednikowi wybranemu
przez Klienta i to jedynie w takim zakresie jaki niezbędny jest do dokonania przez Klienta
płatności za ich pośrednictwem. Pośrednikiem dostępnym w Sklepie Internetowym jest:
2.3.1. Grupa DialCom24 - operator systemu płatności online PRZELEWY24.Agent
Rozliczeniowy - prowadzi system autoryzacji i rozliczeń na podstawie decyzji Prezesa
Narodowego Banku Polskiego Nr 1/2011 z dnia 1.04.2011 r. oraz świadczy usługi płatnicze w
charakterze krajowej instytucji płatniczej na podstawie decyzji Komisji Nadzoru

Finansowego z dnia 10.06.2014 r., wpisanej do rejestru usług płatniczych wraz z DialCom24
Sp. z o.o - Agentem Płatniczym - pod numerem IP24/2014 (dostępnym na
https://erup.knf.gov.pl/View/). Adres: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań. NIP 781-173-38-52,
REGON 634509164. Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego Nr KRS 0000306513, wysokość kapitału zakładowego: 1 697 000 zł
2.4. Administrator przetwarza następujące dane osobowe Usługobiorców (Klientów): imię i
nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres (ulica, numer
domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość). W wypadku Usługobiorców (Klientów)
nie będących jednocześnie konsumentami Administrator przetwarza dodatkowo nazwę firmy
oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP).
2.5. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt. 2.4. jest niezbędne do świadczenia
przez Usługodawcę Usług Elektronicznych w ramach Sklepu Internetowego lub zawarcia
Umowy Sprzedaży Produktów. Każdorazowo zakres wymaganych danych wskazany jest
także w Regulaminie Sklepu Internetowego oraz przed rozpoczęciem świadczenia określonej
Usługi Elektronicznej lub zawarciem Umowy Sprzedaży na stronie Sklepu Internetowego.
2.6 Ponadto odbiorcami danych osobowych mogą być:
2.6.1. Dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT.
2.6.2. Na podstawie odpowiednich umów powierzenia przetwarzania danych osobowych
podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi księgowe, badania jakości obsługi,
dochodzenia należności, usługi prawne, analityczne, marketingowe.
2.6.3. Organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie
przepisów praw.
2.7. Administrator przetwarza dane osobowe osób, które polubiły nasze profile
społecznościowe prowadzone w ramach popularnych portali społecznościowych. Dane są
przetwarzane w celu umożliwienia prowadzenia i bieżącego zarządzania naszymi profilami, w
tym w celu komunikowania się ze społecznością oraz organizowaniem wydarzeń lub
konkursów, na zasadach określonych funkcjonalnościami poszczególnych mediów
społecznościowych oraz ich regulaminami. Dane członków społeczności są przetwarzane
także w celach statystycznych i analitycznych oraz mogą być przetwarzane w celu
dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami. Podstawą prawną przetwarzania Twoich
danych osobowych jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
2.8. W przypadku kontaktowania się z Administratorem drogą telefoniczną, w sprawach
niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, możemy żądać podania danych
osobowych tylko wówczas, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy
kontakt. Podstawą prawną jest w takim wypadku uzasadniony interes Administratora (art. 6
ust. 1 lit f RODO), polegający na konieczności załatwienia zgłoszonej sprawy związanej z
prowadzoną działalnością gospodarczą.
2.9. W przypadku kierowania do Administratora korespondencji e-mailowej lub drogą
tradycyjną, niezwiązanej z usługami świadczonymi na rzecz Usługobiorcy lub inną zawartą z
nim umową, dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu
komunikacji i załatwienia sprawy, której dotyczy ta korespondencja.

2.10. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia
Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej,
w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE).
2.11. Sklep internetowy przetwarza Pani/Pana dane osobowe również w następujących
celach:
a) przekazania Pani/Pana danych osobowych do Santander Bank Polska S.A. („Bank”) w
związku z:
a. świadczeniem przez Bank na rzecz Sklepu internetowego usługi udostępnienia
infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f)
Rozporządzenia).
b. obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu
internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6
ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
c. w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem
internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze
składanymi przez nich reklamacjami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
b) przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z
możliwością zaproponowania dokonania zapłaty za nabyty towar lub usługę przez Twisto
Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i
udostępnieniem tej formuły zakupowej przez Sklep internetowy, a także celu weryfikacji
przez Twisto Polska Sp. z o.o. należytego wykonania takich umów zlecenie (podstawa
prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
2.12. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach określonych w ust. 3 i 4,
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Sklep internetowy innym
odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
a) Santander Bank Polska S.A.
b) Twisto Polska sp. z o.o.
2.13. W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu
zawarcia umowy ze Sklepem internetowym, podanie przez Panią/Pana danych osobowych
jest warunkiem zawarcia tej Umowy. Podanie danych osobowych w tej sytuacji jest
dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia
umowy ze Sklepem internetowym.
W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu
przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. przed zawarciem
umowy sprzedaży towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie tych
danych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym
prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy.

W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w związku z obsługą i
rozliczaniem płatności dokonywanych przez Panią/Pana płatności na rzecz Sklepu
internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest
wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank
na rzecz Sklepu internetowego.
W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w celu weryfikacji przez
Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności
zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami
podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej
pomiędzy Sklepem internetowym a Bankiem.
W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w
związku z możliwością zaproponowania Pani/Panu dokonania zapłaty ceny za nabyty przez
Panią/Pana towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia
obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły przez Sklep
internetowy, podanie tych danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku
modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu
realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Twisto Polska Sp. z o.o.
Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f
RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do niego w związku z
prowadzoną działalnością gospodarczą.
Administrator przetwarza jedynie dane osobowe relewantne dla sprawy, której dotyczy
korespondencja. Całość korespondencji jest przechowywana w sposób zapewniający
bezpieczeństwo zawartych w niej danych osobowych oraz innych informacji i ujawniana
jedynie osobom upoważnionym.
3. DANE EKSPLOATACYJNE
3.1. Usługodawca zbiera również dane eksploatacyjne (tzw. logi – adres IP, domena), które
przechowywane są przez czas nieokreślony i wykorzystywane do generowania statystyk
pomocnych w administrowaniu Sklepem Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i
anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę Sklepu
Internetowego. Logi nie są ujawniane osobom trzecim.
Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych
zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki cookies to małe
pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze
zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu
Internetowego. Wykorzystywane przez sklep internetowy pliki cookies mogą mieć charakter
tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia
przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu
korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak
Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny.Sklep internetowy
wykorzystuje poniżej wymienione pliki cookie w następujących celach:

W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe
pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie
problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z
producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie.
4. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH
4.1.W przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umów
sprzedaży – przez czas niezbędny do wykonania wszystkich obowiązków wynikających z
umów sprzedaży.
4.2 W przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu świadczenia na Usługobiorcy
usług drogą elektroniczną – przez czas świadczenia na rzecz Usługobiorcy usług drogą
elektroniczną.
4.3 .W przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu kierowania do Usługobiorcy
przez Administratora treści marketingowych – do czasu wniesienia przez Usługobiorcę
sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w tym zakresie.
4.4. W przypadku przetwarzania danych dla celów analitycznych i statystycznych– przez czas
świadczenia na rzecz Usługobiorcy usług drogą elektroniczną.
4.5. W przypadku przetwarzania danych w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu
Administratora polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie
przed roszczeniami – do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń. Po tym okresie dane
osobowe będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa, w
tym przepisami o rachunkowości..
5. UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
5.1. Usługobiorca ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich
poprawiania.
5.2. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą,
zawartych w zbiorze danych
Administratora.
5.2.1 Może uzyskać informację o tym w jaki sposób i w jakim zakresie przetwarzamy Jej
dane.
5.2.2 Może uzyskać kopię Swoich danych osobowych.
5.2.2.1 W przypadku, gdy prośba obejmuje kopie danych prosimy o wskazanie kopię jakich
danych chcieli by Państwo otrzymać.
5.2.2.2.Administrator może naliczyć opłatę w przypadku drugiej i kolejnej kopii, o czym
zostaną Państwo powiadomieni.

5.2.2.3 Wysokość opłaty będzie odpowiadała kosztom przygotowania kolejnej kopii danych
osobowych przygotowania;
5.2.3, Może zażądać sprostowania Swoich danych (jeśli zostały błędnie zapisane lub jeśli się
zmieniły)
5.2.4 .Może żądać usunięcia swoich danych osobowych (jeśli nie ma podstawy do tego, aby
Administrator je przetwarzał) 5.2.5. Może żądać ograniczenia przetwarzania (jeśli chcesz aby
Administrator przetwarzał Twoje dane tylko w ograniczonym zakresie, do czasu rozpatrzenia
Państwa sprzeciwu lub wniosku o sprostowanie danych, a także jeśli chcą Państwo aby dane
zostały przechowane w związku z Państwa roszczeniami);
5.2.5. Może zażądać przekazania Swoich danych, które dostarczyła Administratorowi, w
ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu
maszynowego. Otrzymane dane mogą Państwo samodzielnie przekazać wybranemu przez
siebie administratorowi. Ponadto, jeśli będzie to technicznie możliwe, przy zachowaniu
odpowiednich standardów bezpieczeństwa, możemy w Państwa imieniu przekazać dane
innemu Administratorowi.
5.3.6. W przypadku, gdy przetwarzanie Państwa danych przez Administratora odbywa się na
podstawie uzasadnionego interesu mogą Państwo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu;
5.3.7. Każdej osobie przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego [w
Polsce – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (do 25 maja 2018 nazywany
Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych)].
Jeśli uważają Państwo, że przetwarzanie przez nas Państwa danych osobowych narusza
Państwa prawa - prosimy o poinformowanie nas o tym fakcje na adres e-mail:
mysmell.berlin@gmail.com .Staramy się reagować na uwagi i sugestie naszych
Użytkowników a przede wszystkim szanować ich prawa.
5.3. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można korzystać z opcji w ramach
Konta (opcja ta dotyczy tylko i wyłączni Usługobiorców posiadających konto) . lub poprzez
przesłanie stosownej wiadomości pocztą elektroniczną na adres: mysmell.berlin@gmail.com
albo pisemnie na adres Administratora.
5.3.1 Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych, można złożyć w następującej
formie:
- w formie pisemnej na adres: Tojs Spółka z o.o. ul. Pana Tadeusza 42, 80-123 Gdańsk
- drogą e-mailową na adres: mysmell.berlin@gmail.com
Wniosek powinien w miarę możliwości precyzyjnie wskazywać, czego dotyczy żądanie, tj. w
szczególności:
- z jakiego uprawnienia chce skorzystać osoba składająca wniosek (np. prawo do otrzymania
kopii danych, prawo do usunięcia danych, itd.);

- jakiego procesu przetwarzania dotyczy żądanie (np. korzystanie z określonej usługi,
otrzymywanie newslettera zawierającego informacje handlowe na określony adres email,
itp.);
- jakich celów przetwarzania dotyczy żądanie (np. cele marketingowe, cele analityczne, itp.).
5.3.2. Odpowiedź na zgłoszenia zostanie udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W
razie konieczności przedłużenia tego terminu, Administrator poinformuje wnioskodawcę o
przyczynach takiego przedłużenia.
5.3.3.Odpowiedź będzie udzielana na adres e-mail z którego przesłano wniosek, a w
przypadku wniosków skierowanych listownie, listem zwykłym na adres wskazany przez
wnioskodawcę, o ile z treści listu nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na
adres e-mail (w takim przypadku należy podać adres e-mail).
5.4.Usługobiorcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego [w Polsce –
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (do 25 maja 2018 nazywany Generalnym
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych)].
6. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
6.1. Sklep Internetowy może zawierać odnośniki do innych stron internetowych.
Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności
tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko niniejszego Sklepu
Internetowego.
6.2. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę
przetwarzanych danych osobowych
odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności
zabezpiecza dane przed ich
udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną,
przetwarzaniem z naruszeniem
obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
6.3. Administrator udostępnia następujące środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i
modyfikowaniu przez osoby
nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną:
6.3.1. Zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem.
6.3.2. Certyfikat SSL.
6.3.3. Dostęp do Konta jedynie po podaniu indywidualnego loginu i hasła.

6.3.4. W celu zapewnienia integralności i poufności danych, Administrator wdrożył
procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i
jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
6.3.5. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że
wszystkie operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby
uprawnione.
6.3.6. Administrator podejmuje ponadto wszelkie niezbędne działania, by także jego
podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich
środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie
Administratora.
6.3.6. Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka i monitoruje adekwatność
stosowanych zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności,
Administrator wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.
6.4. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych Usługobiorcy do państw
trzecich.

Polityka Cookies:
1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe,
przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies
mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie
uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach:
1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron
internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
2. marketingowych (remarketing)
3.określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach
reklamowych, w szczególności sieci Google,
4. zapewnienia prawidłowego działania Sklepu.
3. Istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej przez Użytkownika, która
uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Jednak, w takiej sytuacji,
korzystanie ze strony internetowej przez Użytkownika może być utrudnione.
4. Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu poprzez odpowiednie funkcje
przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi
dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
5. Pod tymi linkami zamieszczone są informacje o sposobach usunięcia cookies w
najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
 Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
 Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html,
 Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl,
 Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
 Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL

 

G